tirsdag den 30. august 2011

Uheldig..

I dag følte jeg for at tage et "dagens"... Men det skulle jeg aldrig have gjort.. Det resulterede i at mit kamera faldt ned fra mit tv og er nu i stykker! Ork.. Heldigvis har mine forældre et jeg kan låne, men alligevel hvor er det træls.. Så nu er jeg lidt tættere på tanker til handling ang. at købe et bedre kamera.. Men jeg venter lige til jeg har haft fødselsdag i november.. Er lidt fattig, for ikke at sige meget fattig, for tiden.. 


Nå, men ødelagt kamera eller ej, så skal I da ikke snydes for dagens outfit :)



Min mor havde de her smukke, pang-røde sko, som hun aldrig brugte.. Så wupti, så blev jeg et par røde sko rigere :) Hurra for samme sko str! :)
Ville prøve at skabe et lidt slidt billede.. Synes selv det er blevet ret fint :)




Men regnen har pisket ned her i det nordjyske i ret lang tid, men heldigvis klare det op nu. Men min far og jeg blev enig om at spille tennis en anden dag.. Grusset er lidt for vådt lige nu..
Så jeg smuttede i Fitness i stedet for.. Og det kan min mave mærke.. Men hey, har tabte endnu 3,5 cm omkring maven på 2 mdr.. Yaaai :D 



Aftensmaden i dag står bare på "hvad køleskabet har".. Så jeg bikser vist lidt frisk pasta m. flødeost, tomat, bacon og muligvis lidt kylling sammen.. Men synes nu også det lyder godt i mine øre :)


I morgen har jeg studiedag, så skal have lavet lektier til torsdag+fredag, da jeg ikke er hjemme hele torsdagen.. Så jeg får nok at lave i morgen.. Og skal se om jeg lige kan klemme lidt venindetid ind også, I hope so :) 



2 kommentarer:

Anja sagde ...

Årh hvor træls! Jeg smadrede også mine solbriller i dag, aaarrgh! ;)
Men hvor er du sej mht det vægttab! :D Jeg er meget imponeret. Keep up the good work.

Anne sagde ...

Ej det var da også vildt uheldigt med dine solbriller! Åh det er så træls, når noget går i stykker.. Ork ..

Mange tak :) Det har ikke altid været en dans på roser, men det går stadig den rigtige vej og hvor er det skønt :)