torsdag den 4. august 2011

Tøsegrill aften :)

Igår havde jeg inviteret min lille læsegruppe på grill aften, da det var al for lang tid siden, vi havde fået snakket ordenlig igennem.. Selvom vi arbejder alle 3 på det samme arbejde, så får man jo ikke lige snakket om alt mellem himmel og jord der.. 


Menuen stod på afrikansk marineret kalkunbryst, mango salat og pasta caprese.. Og til dessert havde jeg købt 2 slags carté dort is, mums :)


Mangosalat: Jeg skar 1 mango, 6 små tomat, lidt feta og rødløg. Feta er ikke i her, men de kommer i sammen med mango og tomat, så de kan ligge og trække lidt.. Og så drysses der rødløg over inden servering, virkelig en frisk salat :)

Aftenens tallerken :)

Min gamle, døve uldtot <3 Kigger nysgerrigt efter hvad der sker inden for, men om hun vil ind, nej.. Bare kigge :)




Jeg er nu på vej ud af døren og afsted mod Aalborg lufthavn.. Jeg går 4 dage i møde med københavn og 2 hold veninder, skønt!
Så der bliver noget stille på bloggen, har ikke haft tid til at lave planlagte indlæg, sorry girls! :(



Men jeg er sikker på at jeg har massere af billedespam, når jeg kommer hjem igen :)


Rigtig god weekend til jer, babes :)

3 kommentarer:

Annesofie sagde ...

Uha, det ser lækkert ud :o)

Rigtig god tur til KBH.. Er misundelig :D

Bettina sagde ...

God tur til KBH søde :o)

Anne sagde ...

Tak piger :)
Jeg havde en super tur! :)