onsdag den 24. august 2011

Onsdagen der gik..

Nøj, fik I set det nye afsnit af Desperate Housewives? Så er vi i gang igen hva :D Glæder mig allerede til næste onsdag.. 
Lige nu er jeg på vej ned for at skære lidt melon, koge vand til te og så skal der ses Dagens Mand - synes det er så skægt :)


Idag har stået på arbejde, venindebesøg inden min veninde skal til eksamen i morgen (jeg krydser alt hvad jeg kan, smukke!), styrketræning og har leget lidt med bloggen igår + idag.. Ved ikke helt hvad jeg synes om baggrunden endnu.. Hvad synes I ? 




Dagens outfit bestod af cowboybukser, lille bælte, hvid oversize top og leo cardigan. Sorry det trætte ansigt og ingen sko :)







Aftensmaden stod på rugbrød i dag, da mine forældre først skulle spise kl 21 og jeg kunne ikke vente.. Så jeg nuppede rugbrød m. torskerogn + resten af kylling inderfilet fra igår :) mums.. 




Håber I har haft en dejlig dag :)

Ingen kommentarer: