fredag den 29. juli 2011

Vesterå & veninde kvali :)

Igår startede jeg dagen kl 11 på Café Vesterå med 2 skønherlige piger fra gymnasiet, Helene er nemlig på visit fra Helsingør og næste uge besøger jeg hende sammen med Maria, som var den anden gym pige vi mødtes med igår :)


Outfit billede :)
Bukser fra A-Z, sko fra Adidas, skjorte fra H&M, tørklæde fra Zara og ur fra Rhodos :)

Massere af kaffe! :)

Deres brunch smagte rigtig godt, det skuffede bestemt ikke. Men der var ikke refil på kaffe/te som på Stygge, det savnede jeg lidt..  Ellers var det lækkert.. 


Vi sad i 3 timer og fik snakket godt igennem på Vesterå, åh hvor var det skønt at få vent en masse tanker og drømme med pigerne.. Det betyder bare så meget, men det ved vi jo alle :)


Vi gik derefter en tur rundt i gågaderne og jeg fik også købt en orange, kort jakke med hjem fra H&M, den skal I nok få set, skal bare lige have den byttet til en anden, da jeg har fundet en fejl i den :(


Men en skøn formiddag-eftermiddag med skønne piger :)

Senere stod den på Harry Potter, gode bøffer og en ordenlig bytur, der kommer indlæg ;)



Nyd solen babes <3

2 kommentarer:

Julie / It's My Passions sagde ...

Ser rigtig lækkert ud! - kunne være man skulle prøve det en morgen :)

http://itsmypassions.blogspot.com

Anne sagde ...

Hej Julie :)

Jeg kan i hvert fald kun anbefale Vesterå på alle måder :) Synes der er en rigtig god service og atmosfære derinde og maden er god :)