fredag den 15. juli 2011

Rhodos part 3 - outfits..

Jeg har rundet 30 faste læsere og hvor er det vildt! Det var slet ikke i mine tanker, at jeg ville have faste læsere til min blog, men I skal alle vide, at jeg elsker jeres kommentarer og jer der har blogs, så nyder jeg at læse med hos jer :)



Jeg laver et stort outfit indlæg, det er nemmest og så får I også lige en pause fra al det lokkende mad ;) 



gamasher + skjorte fra h&m, tørklæde fra buksen, jakke fra Vero moda.

Top + nederdel fra h&m, sko fra føtex, taske af sydafrika.


shorts Vero moda, top h&m, tankinitop Hunkemöller, solbriller h&m.

Kjole fra buksen, sko (kan jeg ikke lige huske)

tyrkis bikini fra sportsmaster, kjole fra h&m.

Nederdel fra h&m, top fra Vila.

shorts fra Vero moda, top fra Sydafrika.

Kjole fra Vero moda's ekstra kollektion.


Kjole fra vero moda, bælte fra h&m..





Det var lige et udpluk af nogle af de outfits jeg fik taget billede af :)




Min weekend står på arbejde, grøn koncert og veninde hygge med Charlotte, som var med på rejsen.. 
Jeg glæder mig helt vildt til Grøn koncert, synes de har nogle vildt fede navne i år! :) Og så glæder jeg mig til at få en dejlig kold øl efter en arbejdsdag :)


Skal I med til Grøn koncert nogle af jer Aalborg piger?
Og jer andre - har I været eller skal I afsted? :)

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Din lækre turkis bikini var fra Stadium :P
Glæder mig også til Grøn :P

Bettina sagde ...

PIIIFT PIIIIIFT :D Ja jeg skal til grøn koncert.. invisterede i regntøj igår :P