mandag den 11. juli 2011

Nibe festivitas :)

I'm back dolls :)

Jeg er tilbage fra en fantastisk ferie, som I kommer til at høre mere om senere.. Men efter eksamen havde jeg et par travle dage inden ferie - de stod på bytur og nibe festival.. :)
I får lige billeder af en blandet landhandel fra de dage :)

Og håber I alle har haft en god start på sommeren, og jeg vil få læst jeres blogs, men jeg får nok ikke kommenteret så meget, er jo frygtelig bagud, men I er ej glemt.. 




Sorry det dårlige billede kvalitet, men min com driller mig lidt.. Behøver jeg at sige, at der var meget koldt?
Billedet er lånt hos en veninde..

Kur mod tømmermænd, føj jeg var dårlig! 

Drikken her ovenover var super lækker, havde en fin smag af citrus og hyldeblomst. Og så havde jeg en idé om, at den var god mod mine tømmermænd.. Fortsatte egentlig bare min fuldhed, så pludselig havde jeg tømmermænd for to dage - lang tid siden jeg har prøvet det.. 


Der vil komme nogle forskellige indlæg om Rhodos, bla ang. maden, outfit og shopping :D 

I morgen står den på brunch på Stygge i Aalborg med min kære Maria, det er absolut et lækkert sted og få brunch, mums!


Knus Anne

Ingen kommentarer: