onsdag den 6. juli 2011

Beaeret og hoej sol! I er skoenne!

Tak mine skoenne piger! Noej hvor varmer det at tjekke sin blog hernede og saa se alle de skoenne kommentare fra jer af - I er sku skoenne!

En kort opdatering herfra :)

Solen skinner og jeg bliver lidt lettere roed\svag lyse brun, drinksene er laekre, stranden og poolen ligesaa og saa faar vi noget laekkert mad.. Life is good :)

Og saa har jeg faaet nogle vildt fede koeb med hjem, altsaa toej (host host, I know)
Jeg kan fortaelle at det indeholder noget pinkt, noget leopard, blazer, sko, ur og toerklaede - vildt? Jeg synes i hvert fald, at jeg kaster mig ud i en ny verden :)




Haaber det danske vejr er god ved jer, jeg maa indroemme at jeg ikke har fulgt op paa vejret derhjemme, men har hoert rygter om, at det regner forfaerdelig meget? 
Og jeg faar ikke lige laest jeres dejlige indlaeg hernede, men jeg vender frygtloes tilbage paa mandag! Lander soendag kl 03.40, saa soendag bliver brugt til at sove og vaske toej :)




Solskins krammer fra en meget sommerglad Anne :)

2 kommentarer:

LeneM sagde ...

YAY, så er du kommet hjem. Jeg glæder mig til at se dine billeder fra ferien og til, at du skal blogge igen. Du har været savnet!!

Anne sagde ...

Ihh hvor er du sød kære Lene :)
Jeg har haft en fantastisk ferie og er så klar til at blogge en masse - og alle I skønne piger har også været savnet! :)