mandag den 6. juni 2011

Wine&strawberries ..

Sommeren er for alvor kommet og jeg elsker det! Har haft den sødeste sommerkjole på i dag fra Vero Moda, et kup hvis jeg selv skal sige det, gav kun 100 kr, så har valgt den i 2 farver ;)


Dagen igår tog en stor drejning for mig :(
Jeg skulle på arbejde, vågende med lidt ondt i ryggen, men pludselig fik jeg så ondt, at jeg knap kunne gå.. Fik slæbt mig ind til telefonen og fik ringet til arbejdet, er sjældent syg og jeg HADER at ringe og melde mig syg, især fordi jeg er så glad for mit arbejde..
Nå men derefter skulle jeg op ad trappen, det kunne jeg ikke! Jeg blev nødt til at kravle op ad trappen og kravle hele vejen ind i seng, kunne bare ikke gå.. Jeg tog nogle smertestillende og fik ringet til mine forældre, var alene hjemme og pylleret, så trængte til lidt moderlig kærlighed, men mobilen gik selvfølgelig på telefonsvarer! Nå sms afsted til dem om min status og så lagde jeg mig til at sove..
1 time senere havde piller ikke virket optimalt, havde stadig meget ondt..
Da mine forældre kom hjem havde jeg ikke så ondt, men jeg kunne bare ikke gå oprejst, fik helt foroverbøjet og med musetrin, sikke et skrog jeg var..
Fik snakket med lægen, jeg havde heldigvis ikke en diskusprolaps, for så ville jeg have smerter i benene også, men havde fået hold i ryggen.. Har aldrig haft det før og nøj hvor det gjorde ondt!
Så jeg blev nødt til at blive hjemme, da resten af familien tog ned til en park, for at få kaffe, kage og hygge.. Heldigvis blev farmors fest holdt her om aftenen, så jeg ikke gik glip af det hele..

Sikke en lang smøre herfra, men det fyldte hele dagen igår, derfor stilhed her på bloggen..
Idag kan jeg heldigvis ikke mærke ryggen så meget, kun lidt træthed/ømhed, men det bliver altså ingen spinning i aften, man skal jo heller ikke klemme citronen for meget!?


Så jeg sidder nu med et glas hvidvin, jordbær & cookies - har hørt at hvidvin skulle være excelent medicin mod smerter ;)
Og skal til og i gang med eksamensopgaven som skal afleveres om 2 uger..
Har heldigvis fri i morgen kl 11.40, så regner med at sidde ude i solen og lave opgave i morgen - og få lidt sol på min mælkehvide corpus ;)

Undskyld rodet, men jeg er lidt stresset for tiden, har simpelthen AL for mange bolde i luften,
lærer det aldrig, jeg vil jo så mange ting på én gang :)


Et iskoldt glad hvidvin&jordbær hører bare SÅ godt sammen :)


Aftensmaden i aften bliver noget med jomfruhummer, torsk/rødspætte, asparges og hvidvin.. Jeg giver rapport senere :)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

God bedring med ryggen, søde Anne, det er godt at den allerede er noget bedre! Det er bare utrolig smertefuldt, det med hold i ryggen - av av av...

Din kjole er rigtig fin, kan godt forstå at du har købt den i to farver - specielt nå prisen er så favorabel ;D ;D

- Maj :)

Anne sagde ...

Tak søde Maj..
Når det er noget med ryggen, så er man godt man handicappet og det gør ondt.. Heldigvis er det meget bedre i dag, men er øm og træt i ryggen..

Jeg er også vild glad for kjolen, den skal helt sikkert med til Rhodos :D

Charlotte sagde ...

Øv hvor synd for dig med ryggen godt det går bedre!
Hehe ja du må lige få svitset huden af inden vi skal til Rhodos så ikke det ender som i Egypten :/

Anne sagde ...

Hej Charlotte :)

Min ryg har det bedre, men den var hel vild slemt i forgårs, av for den!

Og ja, jeg skal helst ikke blive lige så forbrændt som i Egypten! puha..