lørdag den 4. juni 2011

Det der med overskrifter ..

... kan godt være svært at finde på..

Min lørdag har stået på arbejde hos de gråhårede :) + bagning af 40  cookies til min farmors fødselsdag i morgen, fik cyklet 20 km og et smut inden om føtex hvor jeg fik en Elisabeth Arden mascare til kun 85 kr, ikke tosset :)

Aftensmaden har for mit vedkommen stået på laks, nudler, frisk spinat og mælke/citron sovs dertil :)


Få ingredienser, men det var enkelt og lækkert..


Prikken over i'et i sovsen var en håndfuld revet parmesan :)


Ser lidt volsomt ud, men det er nu en frokost tallerken - men ikke desto mindre, så smagte det godt :)
Laksen er grillet ude på grillen..


Fik et gratis magasin med hjem fra føtex + Sirene, som jo stopper nu..
Og en tørshampoo, nu skal det prøves og en Elisabeth Arden mascara på tilbud..


Og nu står den på American Idols, pepsi max og et stykke rababertærte + en cookie :)



Hvad har I brugt jeres lørdag på, Ladies?

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

lææækker mad! og god fornøjelse med blade, tv og kage :)

har også den tørshampoo, og den var go de første par gange, men pludselig er det som om den ikke virker? hmm.. måske jeg gøre noget forkert!?

Anne sagde ...

Tak Trine :)

Øv med tørshampooen, jeg må lige prøve og se om det er det samme her.. Ville gerne have osis-dust it, tror jeg den hedder, men kunne ikke lige finde den i dag..

Bettina sagde ...

du laver altid så lækker mad, sidder altid og savler over det :D vi har altså en sommer give away til vores søde læser, og da du da er en af dem skal du da deltage :D

http://lifeloveandlooks.blogspot.com/2011/06/sommer-give-away-til-vores-sde-lsere.html

Anne sagde ...

Tak Bettina :D

Jeg vil med glæde deltage i Jeres give away, gør det lige senere, da jeg er på vej ud af døren og skal altså i gang med den eksamensopgave, nu kan det ikke blive ved med at udskyde den :/