mandag den 23. maj 2011

Smadret bilrude :(

Ja det er hvad der er sket hos mig idag! :(
På vej til skole så jeg, at der lå en masse dæk rester på vejen, og foran mig kom en traktor kørende med et anhænger på, den drejede ned af en grusvej, og jeg satte farten ned til ca 50 km/t for at kigge, og inden jeg ved af det, da jeg kører forbi grusvejen, så lyder der et ordenlig skrald og jeg er fyldt med glasskår - et held jeg nåede at vende hovedet væk!!

Sådan ser min kære bil nu ud, og føren af traktoren mente selvfølgelig ikke det er hans skyld!
Heldigvis kender min far hans arbejdsgiver, så der er styr på forsikringen..
Hvor uheldig kan man være!



Trods det er dagen nu gået fint, efter skole listede jeg i A-Z efter skole..
Jeg fandt 2 hverdags kjoler, som jeg bare har ledt og ledt efter + et par lilla stiletter og 1 dvd.. Hver en del kostede under 100 kr, så synes selv det var nogle gode fund :)

Jeg er ret fasineret af natur+dyreliv, så glæder mig til at se Earth på en regnvejsdag :)
Ellers er det lilla sko og 2 helt almindelig kjoler, ikke noget pragende, men behagelige :)


Håber ikke I har været lige så uheldige som jeg har været i dag..

Og i morgen står den på kagens dag i Aalborg - mød op og gi 50 kr for al mulig lækker kage + det støtter Børne Cancer Fonden :)

8 kommentarer:

Bettina sagde ...

Puha godt der ikke skete dig noget :) Vi må håbe dagen i morgen bliver bedre:) Self mente han ikke det var hans skyld, det jo typisk, især mænd tror altid de kan ponge kvinder ned.. tsk tsk :D

Maj sagde ...

Ihhh Anne da! Sikke dog et træls uheld, det er jeg virkelig ked af, og hvor er det dog frækt af ham, at prøve at sno sig uden om hans del af skylden!!

Godt at farmand kender hans arbejdsgiver!

Sikke nogle fine ting du har fået købt dig, synes specielt dine stiletter er virkelig søde :D

- Maj :)

Anne sagde ...

Hej Bettina
Jeg satser på dagen i morgen bliver bedre, ellers tror jeg ikke jeg klare den :) Så vil jeg nok bare putte under dynen i hvert fald!
Og ja det er bare typisk at han vil sno sig uden om, tsk tsk tsk!

Anne sagde ...

Hej Maj

Jeg blev også bare forskrækket da det skete, har aldrig rigtig været ude for noget i trafikken, heldigvis!
Det er dejligt at have en far, som lige kan ordne det hele, hehe :)

Stiletterne har så fin en lilla farve, som ikke helt kommer til sin ret på billedet, men de er bare fine og i satin´:)

LeneM sagde ...

Ej hvor uheldigt! Godt, at der ikke skete noget med dig! Var det gode kager du fik i dag?? :)

Anne sagde ...

Hej Lene :)

Uha ja, det kunne ha' gået helt galt, godt der ikke skete noget med mit ansigt..

Det var vildt lækre kager, men vi stod i kø i 35 min, der var så mange mennesker, dejligt at folk støtter op om sådan en sag :)
Var du dernede i dag?

LeneM sagde ...

Nej, jeg var desværre ikke afsted. Jeg må ikke spise søde sager for tiden, så det var no go :'( Men ih, hvor så de kager ud (fra dit indlæg). Er helt misundelig!!! Mmm. Skal du ikke med til karneval smukke pige??

Anne sagde ...

Du må til det næste år så, Lene :)

Jeg ville egentlig gerne have været med og skulle også ud til nogle piger, men synes ikke rigtig mit kostume er noget ved + det er min sidste friweekend inden min næste eksamen, og har bare slet ikke styr på det her moduls stof :/
Så jeg dedikere weekenden til læsning frem for alkohol - knap så sjovt, men sådan er det nu engang :(
Hva skal du være søde Lene? :)