mandag den 2. maj 2011

Mandag, kære mandag..

Sidder i et vamt lokale, omringet af 28 andre med en lærer som taler om blodet, rød knoglemarv, vævstyper og en masse andet, som svævre rundt i en samlig af ord. Mit hoved har en lille, dunkende fjende lige bag tindingen  - Velkommen til mandag!

Efter en dejlig weekend endnu engang, er det altså svært at bakse sig op til skole.. Det eneste plus er dog min madpakke, sørgeligt I know! og så bio senere i dag..
Min madpakke består af tortilla pandekage m. tun rørt m cremefraishe, 3 små vagtelæg og salat, mums mums mums..
Senere står den på bio, det glæder jeg mig altså bare til, og aftensmaden bliver sunset med bio-pigerne også, lækkert :)

I får lige en sang som jeg er ret pjattet med for tiden :)
Men jeg er generelt bare pjattet med Kanye West, vil så gerne se ham i parken, men min vennekreds har ikke helt pengene eller samme smag, desværre :(

Fortsat god mandag til jer skønne damer :)

Ingen kommentarer: