fredag den 13. maj 2011

Fri-weekend, endelig!

Eftersom blogger har drillet alle i dag og slettet indlæg, så får I et lige nyt billede af min nye karry farvede cardigan + en ny blonde top fra H&M :)

Cardigan fra Envii
Top fra H&M

Dagen i dag startede med tøse-fødselsdag hos S fra min klasse. Hun fik besøg af 13 kommende sygeplejersker til morgenboller, kakao og KAGE :)
Stine havde bagt så lækker en Majkage og en frugt-kage/tærte sag, smagte virkelig lækkert, har desværre ingen billeder, glemte alt om det i hyggens tegn :)

Jeg har døjet med min ryg i dag, det sker sjældent, men når det gør, så magter jeg intet.. Jeg burde ryddet op og støvsuge alle de blade op, som er blæst ind fra vinduet, men magter det ikke.. Det må altså vente..

Weekenden står for døren og der er knald på min friweekend..
Min fætter skal giftes i sønderjylland, men jeg er kun inviteret til receptionen, da de ønsker et meget lille bryllup, så jeg bliver her hjemme og tager til 5 års jubilæum på efterskolen, det bliver underligt at se dem alle igen.
Søndag skal stå på bagning af kage til klassen (min mobil ringede i timen, ork!) så kage må jeg kvittere med..
Og hvis ryggen tillader det, så skal det værelse altså ordnes! + lekter + finde tøj til røde kors.., Og jeg kunne blive ved, men ved det bliver en super weekend trods hektik skema :)


Jeg går all ind i morgen mht. outfit - I får billede på søndag ;)
Lørdag holder jeg blogfri, jeg får vist nok at se til, da jeg skal køre allerede kl 8.00, for skal have morgenmad med en fra efterskolen inden vi skal derop :)


Ha' en dejlig weekend piger :)

Ingen kommentarer: