fredag den 20. maj 2011

Akutveninde hygge..

Jeg fik en sms i onsdags, om jeg var ledig om aftenen til akutvenindehygge, og det var jeg..
Jeg havde en fornemmelse af, at det var akutvenindehygge på den negative måde, altså det var ikke positivt det vi skulle fejre, så jeg pakkede tasken med blomster, chokolade, cake pops rester og rødvin - og afsted med mig..
Min veninde fik fortalt hvad der var på hjertet og synes det var dejligt, at min veninde tænkte på mig, som en der kan komme forbi og være der for hende, for at lytte. Og jeg ved, at hun også altid vil være der for mig til at lytte..
Men efter hun fik lettet hjertet, så fik vi en dejlig aften med sushi og de lækkerier jeg havde bragt :)


Sushi fra SushiSushi det var virkelig lækkert :)

Fra venstre: Laks m. hvidløgsmayo, california m. krabbe og en temaki m. reje tempura..


Rødvin, chokolade og blomster - det kan man kun blive glad af :)


Jeg er forelsket i pæoner, synes de er SÅ smukke og feminine :)

Det var en hyggelig aften, hvor man virkelig kan mærke, hvor meget en god veninde betyder :)

3 kommentarer:

Irene sagde ...

Lige efter min smag ;-)

Anja sagde ...

Hvor er du bare en SKØN veninde, Anne :D Dejligt at læse!

Anne sagde ...

Tusind tak Frk. B :)