mandag den 16. maj 2011

160511

Outfittet bestod idag af min nye skjorte fra h&m, der er et stykke m. blonde på ryggen, og er SÅ forelsket i den, har endda også købt den i hvid :)
dertil gamasher, guld smykker og balerinaer..

"den du ved nok" som klassen spiste med velbehag, og det kage der var tilbage, har jeg lavet cake pops af til i morgen :)


Man kommer hjem fra en hård omgang spinning, og så har ens mor sat en portion mad + nestea tilside, det var bare så dejligt ikke at skulle tænke på aftensmad :)


 Det var dagen i billeder i dag.. Jeg har ikke fået lavet så meget udover skole, spinning og gjort desserten klar til i morgen. Får 2 piger til middag i morgen, det bliver så dejligt :)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uh vil gerne se skjorten bagfra, den lyder rigtig fin.

Uhm guf guf kage!! :)

/Lise

Maj sagde ...

Anne hvor er du bare smuk, det outfit klæder dig super godt, og jeg kan virkelig godt lide dit tilbageskrabede look - det er meget chic :D

Og Guf Guf kagen ser virkelig lækker ud - mums mums!

- Maj :)

Anne sagde ...

Lise: Jeg skal se om jeg kan få taget et billede af ryggen, det er bare lidt svært, når man er ene om at tage billedet ;) hehe..

Maj: Åh tusind tak, så sød du er :) Det skrabede look kan redde enhver dårlig hårdag ;)

Og piger, kagen var virkelig god ;)