torsdag den 7. april 2011

Tiden flyver afsted

Sidder her med mit julete (er ved at rydde op i te-skuffen) og læser om graviditet, når jeg har læst dette, så har jeg læst al pensum for modul 1, det er helt vildt så stærkt det er gået, og om 1 uge har jeg været til eksamen og kan holde hele 12 dage fri, det bliver jo intet mindre end fabulous! :)
Og nu vi er ved graviditet, så har min skønne veninde, Jeanett, født en smuk lille dreng, ååh hvor jeg glæder mig til at se ham, han kan kun være fantastisk med de forældre han har.. Stort tillykke Jeanett! <3


I dag fik vi fremlagt vores første projekt, der var en del begynder fejl, men fejl bliver man klogere af og ud over de fejl, så var det en god opgave vi havde lavet.. Dejligt at det er ovre!

Jeg tog en tur i svømmehal i dag, nøj hvor var det altså lang tid siden, kan slet ikke huske hvornår jeg sidst var derhenne, men kunne mærke at jeg har fået stærkere arme, for jeg svømmede en del hurtigere end sidst, og så kom nogle gutter fra NIH(nordjyllands idrætshøjskole) forbi, selvom de skulle bruge en del plads at svømme på, som var lidt irriterende, så var de nu meget søde at kigge på - men det havde jeg selvfølgelig sleeeet ikke tid til at se, jeg skulle jo svømme ;) hehe...

Jeg håber ikke I er helt blæst væk i dag og at I har haft en dejlig torsdag :)

ps.
Undskyld det lidt kedelige indlæg og ingen kreativitet eller billeder, men har slet ikke fået taget nogle billeder i dag, og har fået min computer opdateret, så alle mine billeder ligger på en hard disk, some where in this room.. I må få nogle billeder en anden dag :)

2 kommentarer:

Maj sagde ...

Hej Anne :)
Sikke et fint hyggested - og tak for besøget :D

Har lige fået luret nogle af dine indlæg igennem, og hygget mig - hi hi hi :P

- Maj

Anne sagde ...

Hvor skønt Maj, det er også mest et hyggested so far :) Skal lige ind i det hele og vigtigst af alt, så hygger jeg mig også med det her bloggen :)