lørdag den 23. april 2011

Stygge's brunch ..

Ih så fantastisk travlt jeg har haft det i min ferie, den har været proppet med veninder og arbejde, det er altså ikke tosset! :)

I mandags havde jeg en veninde-date med min gode veninde Charlotte og den blev afholdt herhjemme fra søndag-mandag, så mandag drog vi til Aalborg og fik brunch på Restaurant Stygge Krumpen - og nøj hvor var det lækkert! Og deres kaffe var vildt god, lige hvad jeg trængte til :)

Scramble eggs med laks, hønsesalat, rejsesalat, ost og italiensk pølse, smoothie og græsk yoghurt m. hindbær coulis ..

Efter brunchen tog vi ud for at shoppe lidt, og jeg fik en lækker jakke på tilbud fra Vero Moda, glæder mig til at vise jer den her i forår/sommertiden..
Og så fik vi også paradisis - jeg fik med hyldeblomstsorbet og hvid chokolade, jeg var helt vild med hyldeblomsten og desværre lidt skuffet over den med hvid chokolade, men vejret var så lækkert i mandags i Aalborg, at sorbeten var prikken over i'et :)

Jeg er lidt bagud med at blogge, så nu kommer der forhåblig en del indlæg, da jeg er ved at have lidt luft i min travle ferie :)

4 kommentarer:

Maj sagde ...

Nøj den brunch ser god ud - jeg elsker brunch, det er virkelig en god opfindelse :) :)

Og shopping og is i det gode vejr, jamen så bliver det bare ikke bedre! Glæder mig til at se den nye jakker, jeg elsker tøj og shopping lige så højt som jeg elsker at lave mad :D

- Maj :)

Anne sagde ...

Brunch er bare SÅ lækkert :) Fik endda også brunch om søndagen inden med en anden gruppe veninder, mums :)

Shopping og mad - det er bare livets goder ;)

Bettina sagde ...

Stygges Brunch er altid en hitter :o) Den går man aldrig fejl af :) Fortsat god påske...

-Bettina

http://lifeloveandlooks.blogspot.com/

Anne sagde ...

Bettina: Stygges er bare altid godt, kan også rigtig godt lide deres café.. Det er bare så sjældent man kommer på café synes jeg, desværre :/

Fortsat god påske til dig også :)