tirsdag den 5. april 2011

No time to sleep ..

Tina Dickow synger ud af mine højtaler - no time to sleep - hun har virkelig en dejlig stemme, og med mit lille afrikansk aroma-hytte tændt med en lækker lijle aroma, blogs, tørrede abrikoser og mine nye indkøb omkring mig, så har jeg det nu ret godt :)

Fik ikke blogget igår, da jeg var sammen med Maria og Anne-Sofie hele dagen igår. Vi har projekt i skolen pt og vi blev færdige med det igår, så det fejrede vi i Vero Moda, fik 1 t-shirt med en giraf på (ret sød :) ) og en leopard cardigan, nice!
Resten af dagen stod på tøsehygge hos Anne-Sofie, aftensmad på Sunset - tror vi skal have en kold tyrker derfra, huha! og vi fik set Norbit og Dear John. Dear John er en af mine ynglings tøsefilm og ham Channing Tatum er altså eyecandy!
Idag holdte vi skolefri efter vi fik sendt projektet afsted og tog til Aalborg, hvor vi indtog Friis, det regnede så vi gad ikke tage gågaderne, men vi fik alle 3 nogle lækre ting i Friis..

Jeg har fået bagt nogle flere cookies, da de andre jeg bagte gik til en gave til min kusine, så skal vist ha' en enkelt til teen i aften :) Og nu står den på lidt oprydning i mit klædeskab, har alt for meget tøj jeg aldrig bruger og som er blevet for stort, og det fylder så gevaldigt..
Imorgen står stadig uvist for hvad jeg skal, undtagen at jeg skal starte dagen med en løbetur, uanset om det regner eller ej, har lavet en aftale med mig selv, at mandag-onsdag-fredag skal jeg ud og løbe. Har en skov lige bag vores gård, så har jo så smuk en morgenrute, så det skal altså udnyttes! :)

I får lige 2 billeder med på vej, som jeg bliver glad af :)

Flodhest mor og barn - fra en af mine mange Afrika rejser :)

Solnedgang i Zambia - take me back!
Håber I har haft en dejlig tirsdag :)

Ingen kommentarer: