søndag den 10. april 2011

Keeping up with the ..

Kardashians - det får I lige senere :)

I dag stod eftermiddagen på hyggeligt samvær med Anne-Sofie og Maria og de næste 3 dage, står også i selvskab med dem og en masse bøger og huske regler.

I aften inviterede mine forældre min bror og jeg ud og spise, de har deres ynglings pizza/pasta sted i Aalborg, restaurant Kunst og Spaghetti, det er blevet deres "stam-sted", de har et vennepar, hvor de altid er der ude og spise. Det var rigtig hyggeligt, men nøj hvor var vi lidt i restauranten, og så på en søndag?! Ved godt at vejret har været vildt lækkert i dag, så mange har nok gang i grillen, men vi var kun 4 forskellige borde derinde, det er altså ikke meget!
Maden er god, jeg synes personligt at deres pizzaer er bedst, men jeg skulle lige give deres pasta endnu en chance, fik pasta med hvidvinsdampet laks, spinat og hvidvin/fløde sovs. Laksen måtte ikke have blevet dampet mere, da den lige var ved at være tør, spinaten var vildt lækker samt sovsen, men jeg har en hurtig grænse for, hvor meget flødesovs jeg kan klare, så jeg blev hurtig mæt. Min mors pizza var vildt lækker!

Resten af aften stod på Keeping up with the Kardashians - jeg elsker altså den familie, det kan godt være, at de er meget reality-serie præget, men synes de er en skæg familie, og så er det bare perfekt Af-Koblings-Tv, og så er Khloe og Kim altid så flot påklædt, ville ønske jeg havde deres garderobe! waauw..
Har ikke fået taget nogle billeder i dag, så I kan da lige få et, at mine tøj-idoler :)

Ingen kommentarer: