onsdag den 6. april 2011

Forbi min vej kom ..

fiskemanden..
Det er altså så dejligt, at en fiskemand fra Hirtshals tager en køre tur rundt, hvor han bl.a kommer forbi os ca hver anden uge, så i dag købte vi 1 kg lakse filet og 1 kg rødspætte filet, mums!
Så aftensmaden blev til lakse filet, nye kartofler, grønne asparges og hollandais sovs, det er en af mine ynglingsretter, frisk og sommer agtig :)
Nåede ikke at tage et billede af maden, da vi alle 3 var meget sultne..

Dagen i dag har stået på skole fra 9-10, dejlig kort dag hvor vi bare lige skulle planlægge vores fremlæggelse. Derefter tog jeg i a-z med Anne-Sofie og Maria, de kører med hver dag, så de spare tog billet og jeg får lidt benzin penge, dejligt især når benzinen ligger over 12 kr..
I a-z fik jeg to par bukser, et par leopard bukser og et par cowboy bukser. Selv efter et stort vægttab så kan jeg stadig ikke passe bukser i de "alm" butikker, i hvert fald sjældent. Jeg har desværre nogle rigtig store lægge, så det er ikke nemt at finde bukser, men i dag lykkes det - så skønt!

Resten af aften skal gå med det nye woman som er kommet med posten i dag - yaai !
Og så kommer der jo desperate housewives og dagens mand, det er vist en ret arrogant fyr som er med denne gang, det må jeg altså se, og hvis jeg kender mig ret, så kan jeg godt hidse mig lidt op over sådan en arrogant en, så det skal nok blive godt :)

Hvad skal I bruge jeres aften på? :)

4 kommentarer:

Annesofie sagde ...

Er det dem der hedder "Din fiskemand hirtshals"? :o) hehe...

- Annesofie
www.lifeloveandlooks.blogspot.com

Anne sagde ...

hehe, det ved jeg faktisk ikke, men det kan da meget nemt ske :)

Unknown sagde ...

Uhm det lyder simpelthen bare for lækkert :) Kunne jeg godt lige spise hvis det skulle være. :)

/Lise

Anne sagde ...

Det smagte også bare så lækkert, Lise.. :) Det bliver endnu bedre når de hvide asparges kommer frem, mums :)