fredag den 11. marts 2011

Fed fredag! :)

Endelig blev der fredag og døren til weekend står for skud, som for mit vedkommen står på arbejde
og musical/teater om søndagen med en skøn veninde - hvad skal I i weekenden? :)

Det var nok den mest hyggelige dag i skolen vi har haft.
Efter 3 timers kamp med anatomi, så kom vi til et godt fag, og vores lærer havde endda lavet dagen om til
fed fredag! Det er noget vi kan li! De kom ind med lækkert frugt, dadler, te og kaffe og så skulle vi til og se de film vi selv havde lavet - dejlig måde at starte weekenden på..
Kom op og svede i fitness og fik også lov til at lave aftensmad herhjemme, ikke tosset :)
Menuen stod på fettuccine med kylling og champignonsauce - mums siger jeg bare!
I får lige en billed serie over dagen, synes det er så hyggeligt at se dagen i billeder..
Og tak til mine første 4 med læsere, det er altså skønt! :)




Dagen startede med en meget fornærmet, gammel hund, men han er bare ikke ret god til at huske, at han er fornærmet :p





Mmh den gulerodskage var altså god! Mums :)












Fettuccine med kylling og champignonsauce, det var altså lækkert, ikke sidste gang jeg laver det :)











Nu vil jeg side og kigge lidt blogs igennem inden der kommer Live fra Bremen - det er altså bare så godt! :)
Dagen i morgen står på arbejde på plejehjemmet, så mon ikke der bliver råd til lidt nyt tøj i næste måned ;)
Rigtig god weekend til jer alle :)

Ingen kommentarer: