onsdag den 16. marts 2011

Dag 3 og det var ..

Interessant på den dårlige måde. Det var 3. dag i praktik og min vejleder var på arbejde igen, nøj det var godt nok meget sjovere igår, da hun ikke var på arbejde. Tager hjem fra praktik rimelig frustreret, da jeg i 8 timer kun har set én spændende ting og min vejleder viser ingen interesse for mig eller spørger ind til hvem jeg er som person, hvis det sker igen i morgen, bliver jeg vist nødt til at have en lille snak, øv altså!

Efter arbejde tog jeg ind til en gartner omkring sygehuset, trængte til at få tankerne ud, og ville besøge min morfar, som ligger på en kirke ikke langt fra Dronninglund. Fandt så smuk et hjerte med mørke-pinke roser og chysantimomer (hvis de staves sådan, ellers sorry) og så stirrede de smukkeste, orange tulipaner på mig og efter sådan en dag, så havde jeg fortjent dem!
Det var dejligt at besøge morfar, har ikke gjort det længe og savner ham altså sådan! Det er nu 11 år siden at han tog herfra i en al for tidlig alder, sådan er det nu engang, desværre. Palle Wirenfeldt Nielsen <3

Da jeg kom hjem lå der en pakke fra e.l.f til mig, Anne-Sofie og Maria, nice! Og oveni så var woman og custume blevet sendt til mig, thank god! Så blev min dag da lidt god. :)
Aften vil jeg bruge på lidt research til min patientrapport og mine dejlige, nye blade.
Og som tv2 lige har sagt :
Rigtig god aften Danmark :)

1 kommentar:

Cecilie sagde ...

Lyder lækkert med nye blade! her til weekenden!

CHOICEWITHNOISE