mandag den 14. marts 2011

Anne's hvide verden .

Første dag i klinisk undevisning, som det så fint hedder nu, på godt dansk - praktik..
Jeg er i praktik på Dronninglund sygehus på almen medicinsk afd med henblik på cardiologi, har ønsket at komme derhen og har ikke fortrudt mit valg! :)
Min første dag er gået rigtig godt, synes jeg har fået lov til at observere en masse, og nu er det egentlig også kun observere vi må, men det gik godt.. Så endda at de lagde en næsesonde på en, ret cool for en grøn, ivrig studerende :)

Ellers så bliver min kære fader 50 år i dag - Tillykke far!
Han er blevet fejret hele dagen hvor venner og bekendte er dukket op til noget lækkert mad, som min mor havde tilberedt, uuummhh hun er så god til at lave mad, det er sådan at englene synger, mums.. Så kom min bror forbi til aften, så vi fik en rigtig hyggelige familie-middag, det var tiltrængt..

Nu vil jeg i seng, efter jeg har tjekket et par blogs selvfølgelig, for vækkeuret ringer i morgen kl. 5.20, hvor jeg går 2. dagen i møde som praktikant :D Yaauii ..

Hvad har I lavet i weekenden?

Nys Anne

Ingen kommentarer: