tirsdag den 6. november 2012

Madplan uge 45

En lidt forsinket madplan, dagen igår var den første feriedag og var fyldt op med en masse dejlige ting :)
Igår stod på 1 times formiddagsspinning, café med ynglingskusinen og bagefter i biografen og se Skyfall - ej så god den film er! Og Mr. Bond ser bestemt ikke dårlig ud trods alderen ;) 
Madplanen er præget af at jeg stort set snart har brugt hele budgettet for madindkøb på caféturer og der er en del café-dates endnu resten af måneden. Men det er en prioritering som jeg har valgt at vægte højt - så kan jeg godt leve af rugbrødsmadder, salat, frysegrønsager + kylling :) Og så inviterer jeg nok migselv på aftensmad hos mine forældre en dag - de ved det bare ikke endnu ;)

Madplan uge 45 


  • Mandag: Café-date med yndlingskusinen
  • Tirsdag: Gulerodssuppe
  • Onsdag: Gulerodssuppe 
  • Torsdag: Fiskefilet, rugbrød og gulerodsråkost
  • Fredag: Evt spisning hos mine forældre
  • Lørdag: Kylling + frysegrønt
  • Søndag: "Tøm køleskab"


har I nogle lækre retter på jeres madplan, som evt kunne give lidt inspiration? :)


2 kommentarer:

Maj sagde ...

Vietnamesiske forårsruller - det er jo en af mine favoritterne, og lav på kalorier (alt efter hvad man stopper i selvfølgelig :D)!

Eller kylling i cola med mos/ris... Hønsekødssuppe og efterfølgende tarteletter med høns i asparges!

Arj puha, nu bliver jeg helt sulten ;) vi ses i køkkenet - ha ha

- Maj :D

Anne sagde ...

Umh ja, vietnamesiske forårsruller er altså bare mums! :)
Og så er jeg helt med på vognen med suppe og tarteletter, måske jeg skulle invitere mig selv på tarteletter hos min mor ;) hehe..