tirsdag den 13. november 2012

Lækker sushi på en tirsdag



Har I dag været på Kamii sushi i Hjørring efter skole med 4 andre søde piger. Menuen stod på en menu med 1 tigerreje sticks og 8 stk sushi til 90 kr - dog kunne jeg ikke modstå fristelsen af en nigiri med flammegrillet laks - en af mine absolut favoritter :)
Efter den lækre frokost stod den på et foredrag med Karin Dyhr som er blevet rask efter en psykisk lidelse - Borderline - og hendes fortælling var så inspirerende og imponerende! Det hun har oplevet kan give en kuldegys og jeg synes, at det er så flot, at hun er kommet på den anden side. Jeg skal i hvert fald have købt hendes bog på nettet, hun har skrevet 2 bøger, hvoraf den ene er hendes fortælling om tiden da hun var syg og vejen "tilbage". Den hedder "Glaspigen" og skulle være utrolig god :)

Selvom det har været en lang dag og at jeg først kom hjem for 1 time siden, så skal der jo forberedes lidt lektier til i morgen, så jeg må nok heller komme i gang :)
Håber I har haft en dejlig tirsdag :)

2 kommentarer:

Tina sagde ...

For et stykke tid siden var du inde på, at du ville lægge en opskrift på sushi på din blog. Mon du snart vil få tid til det? Jeg har lavet sushi en gang, men det blev ikke den store succes. Nu har jeg alle ingredienserne, så jeg vil gerne kaste mig ud i endnu et forsøg.

Anne sagde ...

Hej Tina

Det er rigtigt, at jeg skrev det. Det har jeg bare helt svedt ud igen, det kommer på en liste over ting jeg skal have skrevet om. Den skal nok komme, men det bliver ikke før i næste uge på et tidspunkt, tidligst.