onsdag den 10. oktober 2012

Pakke fra Isis






Jeg har modtaget så fin en pakke fra Isis med en masse lækkerier, som jeg vil anmelde her på bloggen og havde håbet, at jeg skulle ud i køkkenet og eksperimenterer med Perfect fit, som er et sukker/fedt erstatningspulver i fx bagværk.
DOG har Post Danmark valgt at være så voldsom mod pakken, at Perfect fit var gået i stykker og alt indholdet i pakken var helt hvidt og perfect fit bliver lidt klisteret, når det kommer i kontakt med fugt.
Det er så irriterende! For Isis kan jo ikke gøre ved at kassen er blevet kastet rundt med.
Jeg ærger mig bare sådan, for nu kan jeg ikke eksperimentere i køkkenet :( 

Men i løbet af de kommende uger, vil jeg anmelde lidt forskelige produkter fra Isis - selvfølgelig med min helt egen holdning :) 

DET ER EN OMMER, POST DANMARK! 









2 kommentarer:

Maj sagde ...

Ih hvor spændende med en fin pakke fra isis :) men mega træls med den hvide eksplosion!

Hvordan er det med isis produkterne - for mange gange er light produkter jo proppet med alskens kemikalier og dårligdomme for at hive kalorierne ud og sukkeret ned! Og det er jeg virkelig blevet Obs på efter jeg er blevet gravid...

- Maj :D

Anne sagde ...

Ja sneen faldt lidt tidligere hos mig ;) hehe..

Jeg har ikke haft tid til at kigge på meget på det endnu, men kan se, at der er en del fyldeprodukter deri, som der jo er i alle light produkter og vel egentlig også Protein barer ect?
Men skal nok lige få kigget lidt mere på det :)
Men de har jo noget chokolade der er sødet med Stevia - hvilket skulle være ret godt! :)