mandag den 29. oktober 2012

Madplan uge 44

Så er det tid til endnu en madplan, ugerne flyver afsted og jeg har fart over feltet :) Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er færdig i praktik på torsdag - jeg glæder mig IKKE! Det bliver altså lidt trist, men det må blive et på gensyn og ikke et farvel :)

Men nu til madplanen - ugen kommer til at byde på mange dejlige ting, så igen er det en guide :)

Mandag: Risengrød - YAI!
Tirsdag: Risengrød
Onsdag: Fødselsdagsfest for familie - pålægskagemand + ultimativ KAGE! :)
Torsdag: Min fødselsdag! :) Fejres på Restaurant Pingvin
Fredag: Det som køleskabet har
Lørdag: Venindebesøg hos en meget savnet veninde! <3 
Søndag: Hjem fra weekend besøg, så aftensmaden står åbent

Min uge kommer til at indeholde masser af lækker mad og et dejlig besøg hos min veninde sammen med Maria :) Vi skal besøge Helene, som er flyttet helt til Randers - damn you! Men et besøg, det skal hun have! :)


4 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Det er bare aldrig sjovt at stoppe et sted man er glad for at være :) de sygeplejestuderende på mit arbejde stopper på fredag.

A + K = ♥ sagde ...

Uha, Pingvin er det bedstebedste sted i verden <3 Har netop lavet et indlæg om stedet, jeg er lige begejstret hver gang (:

- Anne

Anne sagde ...

Det har du helt ret i, Line :)
Man får helt lyst til at blive.. :)

Anne sagde ...

Hej Anne

Du har helt ret, Pingvin er SÅ ultra lækkert - jeg kunne næsten ikke vælge mellem alle deres lækre retter! :)