mandag den 22. oktober 2012

Madplan uge 43

En ny uge er startet og jeg ved nu ikke helt, om jeg er helt klar. FOR denne uge står på eksamen (IGEN), det er nu på torsdag og synes altid at dagene op til er en blanding af stress og "Rolig nu, det skal du nok klare" - hvem sagde ambivalent? hehe.. Jeg er nu ikke helt bekymret endnu og jeg er stille og roligt startet med at læse op - det er både en praktisk og mundtlig eksamen, så det bliver spændende :)

Men nu til ugens madplan - jeg må være ærlig og sige, at jeg har ikke forberedt noget som helst, så den bliver ikke inspirerende og der kommer muligvis en del rugbrød/havregrød eller wok ind - men igen, hvilke studerende får ikke det?

  • Mandag: Wok med svinekød marineret i Hoisin sause + grønt + glasnudler
  • Tirsdag: Kylling m. kartoffelbåde + blomkål/broccoli/gulerods-blanding
  • Onsdag: Havregrød/rugbrød - aftenen kommer til at stå på læsning, så det skal være nemt og hurtigt. 
  • Torsdag: Åben pga. evt fejring af eksamen
  • Fredag: Evt fisk m. grønt 
  • Lørdag: Rugbrød - er til 4 års fødselsdag om eftermiddagen, så er nok ikke så sulten
  • Søndag: Evt salat/sandwich fra Nadja's :) YUM!



Og noget helt andet, så har jeg overvejet at skifte lidt layout her på bloggen. Vil gerne have en sort baggrund og måske en anden slags "fremvisning" af indlæg og billeder, men det bliver først efter eksamen, ellers bruger jeg ALT for lang tid på det (længe leve overspringshandlinger) - så ved I det, hvis bloggen lige pludselig ser lidt anderledes ud :)

4 kommentarer:

Signe sagde ...

Held og lykke med eksamen! Jeg kender alt for godt til eksamensstress.
Lyder som en skæg idé med en sort baggrund, jeg har lige skiftet min header, det er rart med et nyt pust :)
- girlslovefood.wordpress.com

Anne sagde ...

Tak Signe! :)
Eksamensstress er både godt og skidt! Men åh så dejligt det er, når det er overstået :)

Jeg tror også det bliver fint med sort baggrund, har ville have det længe, så nu må det være :)
Dejligt med en ny header, så sker der lidt nyt :)

Maj sagde ...

Rigtig meget held og lykke med din eksamen søde, det skal du nok klare rigtig godt - er slet ikke i tvivl ;)

Glæder mig til at se de nye ændringer, når du kommer dertil! Er sikker på at det nok skal blive fantastisk!

- Maj :D

Anne sagde ...

Tak søde Maj, eksamenerne plejer og gå godt, så jeg satser på, at det også kommer til at ske denne her gang :)

Jeg glæder mig også til at sidde og nørkle med det - men igen bloggen er en stor tidsrøver, så jeg bliver nød til at vente til efter eksamen ;) hehe