mandag den 1. oktober 2012

Madplan uge 40

Så er det tid til endnu en ny uge, tiden flyver altså afsted de her dage, det er næsten ikke til at følge med!
Som forventet så holdte madplanen ikke helt 100 % i sidste uge, det er som om, at den dag hvor jeg sætter rødbedesalat på menuen, så har jeg ikke tid til at stå og ordne de farverige basser - og det er ikke fordi jeg ikke kan li rødbeder ;) 

Så jeg prøver igen i den her uge at sætte den på menuen :)
Jeg er ikke helt sikker på alle dagene, så det bliver lidt en guiden denne gang :)



  • Mandag: Wok m. tigerrejer, rødløg og grønne bønner
  • Tirsdag: Wok m. tigerrejer, rødløg og grønne bønner
  • Ondag: Hokkaido suppe
  • Torsdag: Hokkaido suppe
  • Fredag: Salat m. rødbede
  • Lørdag: Noget med kylling evt. thai-inspireret kyllinge kødboller
  • Søndag: Rester

Mandag+tirsdag bliver en enganger, det smagte så lækkert og opskrifter kommer formentlig op på bloggen i dag. Jeg har lidt af et stramt program i dag. Smutter afsted til praktik om 2 min, den står på bodyfit i dag og så skal jeg give lidt undervisning i medicin i morgen, så det skal der også helt styr på. Puuuh fart over feltet, men sådan kan jeg bedst li det! :)
Fremlæggelsen af opgaven, så jeg kan gå til eksamen, gik forresten ret godt! Yai..

Ha' en rigtig god dag!
Og jeg glæder mig til at se, hvad jeres madplaner står på, det giver sådan en dejlig inspiration :)




2 kommentarer:

Maj sagde ...

Jeg kender det virkelig godt, ind i mellem har jeg også planer om at lave en ret og har indkøbt til det, men af en eller anden grund haler det i langdrag ;) Jeg hepper på dig, og er sikker på at det er i denne uge du får skovlen under de rødbedebasser!

- Maj :D

Anne sagde ...

Åh tak Maj, for jeg får da brug for opbakning for at få den salat bikset sammen. :P
Sjovt som man kan udskyde tingene og lige netop den dag, som jeg har sat salaten på menuen, er jeg selvfølgelig blevet inviteret ud at spise - typisk ;)
Godt at rødbedebasserne kan holde sig længe og de bugner i mine forældres have, så kan jeg da nå det endnu :)