mandag den 8. oktober 2012

Madplan og bloggens problem er forhåbentlig løst! :)

Der ser ud til at problemet med at I kunne få adgang til bloggen, uden at I blev advaret om mulig malvare på bloggen er væk igen! :)
Jeg har ikke fået advarslen i 2 dage og har som sagt, ikke haft materiale fra den hjemmeside, som google mente sendte malvare til min blog.
Vil I ikke smide en kommentar/mail hvis I stadig oplever problemet?


Men nu til madplanen - sidste uges madplan gik helt i vasken, da jeg var ude og spise hos en veninde, bukkede under for salat-trang fra Nadia's og fik ustyrlig lyst til havregrød - så nu prøver jeg igen :) 


Madplan uge 41 




  • Mandag: Græskar-Chili suppe m. paprika kylligetern og græskarkerner
  • Tirsdag: Græskar-Chili suppe m. paprika kylligetern og græskarkerner
  • Onsdag: Spisning hos en veninde
  • Torsdag: Rugbrød eller suppe - skal være nemt og hurtigt pga. sen træning
  • Fredag: Kyllingebryst m. grønsagsblanding
  • Lørdag: Høstfest hos mine forældre
  • Søndag: Åben for ideer



Som I kan se, så er min madplan meget lidt inspirerende og varierende i denne uge. Dog vil jeg sige at suppen er et hit, så det er slet ikke skidt at den er på madplanen et par dage :)


4 kommentarer:

Maaaaaria sagde ...

Så glæder vi os til når der kommer en opskrift på den, for det ser virkelig lækker ud :)

Vinnie sagde ...

Den ser superlækker ud :)

Oplever ikke nogle problemer her, tror din blog er helt god igen.

Anne sagde ...

Hej Maaaaria :)

Opskriften kommer meget snart på suppen :)

Anne sagde ...

Hej Vinnie :)

Dejligt at du ikke oplevede problemer med bloggen. Det hele ser ud til at virke igen, heldigvis! :)