fredag den 5. oktober 2012

Har I dette problem, når I klikker ind på min blog?

Jeg har i flere dage været ved at finde ud af, om der er en fejl ved bloggen.
I tirsdags begyndte et problem for en del med at komme ind på bloggen, da der kommer et advarsel frem. Advarselen handler om at der muligvis skulle være malvare på min blog, som den skulle have fået af grinandbakeit . com.
Jeg har bare ikke været derinde på den side og jeg har ingen links refereret til den side. 

Har kørt virusprogram på min computer og der er intet at finde.
Og har en del veninder, som sagtens kan klikke forbi uden problemer - men de bruger heller ikke Google Chrome som internetside. Alle som bruger Google Chrome skulle få en advarsel frem.

Problemet irriterer mig grænseløst, da der er rigtig mange læsere som ikke tør klikke sig ind. Jeg kan ikke se, at der skulle ske noget ved det, men kan godt forstå man vil være forsigtig.
Jeg har kontaktet Google for at få dem afklaret, hvorfor der bliver ved med at komme en advarsel. MEN det kan tage dem op til 90 dage, for at bearbejde min forspørgelse, så nu overvejer jeg at starte en ny blog op. TRÆLS, men jeg gider ikke at døje med sådan noget her. Jeg overvejer det kun at starte en ny blog, for nu har jeg haft Anneshyggested i 1,5 år og synes den er lige som jeg vil..

Og tidspunktet kommer rigtig træls, da jeg har en lækker opskrift med Odense produkt jeg fik tilsendt og har også en anden lille ting, som jeg vil teste og anmelde. Dårlig timing!


Men folkens, det jeg vil med det her indlæg er at vise, at jeg er klar over, at der kommer en advarsel frem - og for at gøre jer opmærksomme på, at jeg INTET virus har kunne finde siden tirsdag.. 


God fredag! :)

5 kommentarer:

tina sagde ...

Kære Anne

Jeg vil meget ked af det, hvis du lukker den her blok. Jeg har stor fornøgelse af dine opskrifter og den hygge din blok spreder.

Håber der er en "nørd", der kan løse problemet.

tina sagde ...

Ups - jeg er vist ikke helt vågen med 3 stavefejl i samme sætning ....

Anne sagde ...

Hejsa, jeg er lige dumpet forbi med en Google Chrome browser, og jeg havde ingen problemer :)
/Anne

Anne sagde ...

Hej Tina :)
Det var rigtig pænt af dig og skrive, sikke en dejlig kommentar :)

Jeg vil også være ked af at lukke bloggen ned, men tror problemet er løst igen :)

Anne sagde ...

Hej Anne :)

Dejligt at du ikke havde problemer med at logge ind - jeg har heller ikke haft problemet igår og i dag, så håber det er ovre igen :)