mandag den 11. juni 2012

Macaron sneak peak



Jeg forberede opgave fremlæggelse til i morgen og så ved vi nok alle, at det er i sådanne situationer, hvor man får de bedste overspringshandlinger ;)
Og denne gang var det en af de bedre - mmmmm Macaroooooon :D

Disse yndige kløer er med kaffe smag og skal samles med en lækker creme af vanille og creamcheese - det kan kun blive godt :)

I må vente med og se dem samlet, da jeg først skal bruge dem på fredag, hvor mine forældre holder en lille middag pga. deres sølvbryllup i onsdags <3

I aften smutter jeg en tur i Biffen med en skøn veninde, som har denne her blog - kig forbi den! :) 
Vi skal se "The Lucky One" og håber den er god - hvis ikke, så får vi en hyggelig aften :)

Rigtig god dag, folkens :) 



2 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Hvor er de bare fine - også med lidt pynt på toppen :)

Anne sagde ...

Jaa ikk? :D
Jeg synes de så så fine ud i bogen og min far havde ligeså lige givet mig knust kandis, og det var også det, som de brugte i bogen - win! :P