torsdag den 31. maj 2012

Smoothie rig på C-vitamin

Se min smoothie den er gul som solen ..  :)


Denne lækkerbisken forkælede jeg mig med i morges. Smagfuld, let mættende  og rig på C-vitamin, som er godt for ens immunforsvar og for dannelsen af noradrenalin, som er et vigtigt hormon, som bruges når kroppen skal være aktiv - så denne smoothie er jo ikke helt så tosset ;)

Smoothie med mango, nektarin, kiwi og appelsin. 1 pers

  • 1/2 frisk mango
  • 1 nektarin uden skind
  • 1 kiwi
  • 1 1/2 - 2 dl appelsin juice
  • Isterninger
Kom det hele i en blender og blend til smoothien er ensartet. Hældes i et højt glas og kom et par isterninger i. Kom et fint sugerør i og nyd den med det samme eller kom den i køleskab med låg på, så kan den holde sig til næste dag :)







Jeg håber I har haft en dejlig dag! :)
Min dag har været en blandet fornemmelse.
Skolen var noget så træg, men så har jeg gjort et stort køb i dag - mere om den i morgen. Jeg er noget så glad for købet og det er også noget, som I herinde vil kunne se :)

Ingen kommentarer: