søndag den 18. september 2011

Hvide og lyserøde kys..

Jeg har længe haft lyst til at lave en lille portion kyskager, så nu fik jeg dem endelig lavet i fredags.. De er rigtig simple at lave, der skal kun 3 ingredienser til og alligevel glemmer jeg den ene, ups! :)

Til en lille portion:
1 1/4 past. æggehvide, man kan også bruge alm æggehvide.
65-70 g sukker
1 tsk vanillesukker (den glemte jeg, men de smagte stadig fint)

Æggehviden piskes stiv og derefter tilføjes sukkeret lidt af gangen, ca 1 spsk af gangen. Så delte jeg portionen i 2 og farvede den ene med rød. Sprøjt derefter  massen ud på bagepapir i små "dotter" :) Jeg brugte Wilton 1M tyller.. Bages ved 150 grader i 45-60 min.. jeg gav mine 45 min og lod dem stå i eftervarmen lidt.. 





Mmmh små søde kys klar  :)

Ingen kommentarer: