lørdag den 13. august 2011

Fyldt pasta på tomatbund..

Til aften har jeg lavet fyldte pasta med oksekød, lagt ovenpå en hjemmelavet tomatsovs og drysset med rød cheddar.. Mums blev det og så serverede jeg sprøde, grønne bønner til..
Opskriften er egentlig bare på slumb, men her kommer der billede :)



Tomater og kydderurter koges sammen i 10 min..


De fyldte pasta lægges ovenpå tomatsovsen..


Og der drysses med rød cheddar inden retten bages i 15 min ved 200 grader eller til retten er varm og osten er gylden..

Velbekomme :)




En nem, hurtig ret.. Og så smagte det rigtig lækkert og fyldet kan variere i uendelighed :)

10 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

er du gal det ser så lækkert ud anne :) den ryger i gemmerne

Malene uden R sagde ...

Mmmmh - det skal vist prøves en dag :)

Maj sagde ...

Uhhhmmm det ser jo SÅ lækkert ud Anne!

Næste gang jeg ser sådan nogle kæmpe pasta "konkylier", så bliver de da lige købt med hjem :D

Håber du har fået det bedre!

- Maj :)

Anne sagde ...

Hej Line :)

Tak :) Jeg synes også det smagte rigtig godt, så den er også puttet i min gemmer :)

Anne sagde ...

Hej Malene :)

Det synes jeg helt bestemt du skal :) Tomaterne var dejlig søde og osten ovenpå var dejlig blød.. Mums ..

Anne sagde ...

Hej Maj :)

Køb du dig nogle store pasta konkylier, for det var en nem og lækker ret :) Alle pasta elsker vil kunne li den :)

Og tak søde Maj, jeg har heldigvis fået det bedre.. Igår "sprang" propperne for ørerne, dem havde jeg også gået med i 3 dage, uff..

Anne sagde ...

Hvor ser det bare godt ud. Er det sådan at du kan huske, hvor du har købt de der store pastaskaller henne?
Jeg kiggede nemlig i Metro forleden, og der havde de dem ikke, så nu bliver jeg helt i tvivl om det er herhjemme eller i Tyskland jeg har set på dem i en butik:-)

Anonym sagde ...

WOW, det ser godt ud, det skal da helt sikkert laves :-)

KH
Birthe

Anne sagde ...

Hej Latascha :)

Jeg har købt dem i netto, de var en spot vare for lang tid siden. Men den føtex jeg handler i, har dem i 1 str. mindre :)
Ellers ved jeg ikke lige hvor man ellers kan finde dem henne :)

Anne sagde ...

Hej Birthe :)

Det er jeg glad for at du synes :) Og jeg synes du skal prøve det en dag, det smager rigtig godt og er dejlig nemt, når man altså har fyldt pastaerne :)